Doprava a platba

DOPRAVA A PLATBA

Po České republice

Zásilkovna Z Point Při nákupu nad 950,- Kč doprava zdarma

69,- Kč při zásilce do 5 kg

89,- Kč při zásilce 5 - 10 kg

Zásilkovna domů 

89,- Kč při zásilce do 5kg

119,- při zásilce 5-10 kg

DPD HD Při nákupu nad 950,- Kč doprava zdarma

75,- Kč při zásilce do 5kg

119,- Kč při zásilce 5 - 10 kg

We Do HD 

119,- Kč při zásilce do 30 kg

Zásilkovna večerní doručení 130,- Kč

130,- Kč při zásilce do 5 kg

160,- Kč při zásilce 5 - 10 kg

 

PLATBA

  • Online platby, bankovní převod, platba kartou, GoPay - ZDARMA 

POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ DOPRAVCEM

Naše výrobky balíme jak nejlépe to jde a děláme vše pro to, aby k Vám přišly v pořádku. Bohužel jsou faktory, které nejsme schopni ovlivnit, jako například poškození během přepravy, nebo v horším případě zatoulání zásilky do neznámých končin. Pokud se něco takového přihodí, prosíme, zkuste dodržet kroky níže pro úspěšné vyřízení reklamace.

ZÁSILKA DORAZILA POCHROUMANÁ?

Při převzetí zásilky jste jako kupující povinni si zásilku před převzetím zkontrolovat ať už u dopravce, v depu nebo v jiné dimenzi. Kontrolujte stav krabice (obálky), zda není potrhaná, pomuchlaná nebo jinak uplakaná. Nálepky a pásky nesmí být sloupnuté, potrhané, rozříznuté nebo okousané :-)  Pokud na balíčku od nás najdete nějakou jmenovanou neplechu, doporučujeme odmítnout převzetí zásilky a nám pošlete zprávu (sms, dopis nebo holuba) ideálně e-mail na ............ Protože nejsme schopni garantovat opětovné poslání stejného sortimentu, jak jistě už víte, vše je ruční práce a nemáme vždy vše stejné, domluvíme se s Vámi na ideálním vyřešení této nemilé situace.

Možná řešení: Vyberete si něco jiného, hezkého, ve stejné cenové relaci (nebo si doplatíte něco dražšího). 

Nebo si vyberete něco levnějšího a my Vám vyplatíme zpět rozdíl ceny.

Nebo a to se nám nechce věřit, že by se mohlo stát :-) si u nás už nic nevyberete a my Vám korunky pošleme zpět.

BALÍČEK JE V POŘÁDKU, ALE PO ROZBALENÍ MÍSTO RADOSTI NASTUPUJE ZKLAMÁNÍ, POŠKOZENÍ NEBYLO NA PRVNÍ POHLED VIDĚT?

Zásilkovna: Pokud jste se zarputile rozhodli převzít viditelně poškozený balíček, bohužel Vaše právo na reklamaci tímto krokem zaniklo.Ideálně informujte obsluhu a nám pošlete holuba s informacemi o tomto problému na e-mail:................ My se Vám ozveme a řekneme co dál. Pokud je ovšem zásilka na první pohled v pořádku, ale zboží uvnitř je poškozené, napište nám co nejrychleji e-mail na ................ A to nejpozději do tří dnů od převzetí zásilky. My se Vám určitě ozveme a dáme vědět co a jak. Jen pozor, je opravdu nutné zachovat kompletní zásilku a to včetně výplně a obalového materiálu pro zdárné vyřízení reklamace.

 

PPL: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, vyplňte do 3 pracovních dnů od doručení reklamační formulář na stránkách PPL. Následně vás bude kontaktovat PPL se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem na info@resinstudio.cz. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

Česká pošta: Reklamaci poškozené zásilky uplatněte nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího převzetí na kterékoli pobočce České pošty. Co k reklamaci potřebujete? Kompletní balení zásilky (včetně obalu a výplně), fakturu a doklad totožnosti. Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás kontaktujte na e-mail info@resinstudio.cz a my se vám ozveme s dalším postupem.